Heeroma scouts - middag scouts

De Heeroma scouts is een van de twee scoutsgroepen van Die Wiltgraeff. Wij hebben elke zaterdagmiddag opkomst, van 14:00 tot 17:00 uur, en soms net wat langer. De kinderen zijn elf tot vijftien jaar oud.

Het hele jaar werken we in patrouilles. Elke patrouille heeft een PL (patrouille leider) en APL (assistent patrouille leider). Zo kun je samen met je patrouille zelfstandig op pad. Ook doen we het hele jaar door mee aan verschillende activiteiten, en hebben we een aantal kampen (o.a. herfst-, kader-, winter-, zomer-, en groepskamp). Ook doet er elk jaar een patrouille mee aan de RSW (Regionale Scouting Wedstrijden). Eens in de 4 jaar hebben we een uitwisseling met een scoutsgroep uit Brighton.

Heeroma groep foto

28 Mrt