Verhuur

Op tijden dat er geen Scoutingopkomsten of -kampen zijn, kan de blokhut en het terrein gehuurd worden. Onze opkomsten zijn op woensdagavond, vrijdagavond en op zaterdag. Eens in de twee weken is de blokhut op zaterdagavond ook te huur (vanaf 19:00).

Terrein

Ons terrein ligt direct in het bos aan de scheidingslaan in Wageningen. Het terrein is omheind door een houtwal en grenst aan een bosperceel waarin voor een groot deel gespeeld mag worden. Het terrein beschikt ook over een kampvuurkuil op het voorterrein en een aantal fietsenstallingen. Op het terrein staan het hoofdgebouw (de blokhut) en 2 bijgebouwen. Alleen het hoofdgebouw kan gehuurd worden.

Gebouw

Het hoofdgebouw is voorzien van water, gas en elektriciteit (geen internet) en bestaat uit 3 lokalen (twee grote en een klein lokaal, resp. circa 50 en 25 m2), een keuken, 2 toiletten en 2 douches. De keuken beschikt over een koelkast, een fornuis en 2 losse gasbranders, zodat er voldoende pitten beschikbaar zijn. Keukengerei is niet inbegrepen bij de huur. In de lokalen staan banken en tafels. Het gebouw kan een slaapplek bieden aan maximaal 30 personen. Extra personen mogen op het terrein in eigen tenten kamperen.

Huren

Heb je interesse in het huren van ons gebouw en terrein, dan kun je via het verhuurformulier contact opnemen met de verhuurcoördinator. Zij kan je ook verdere informatie over het gebouw en terrein geven en natuurlijk over de verhuurtarieven en de beschikbaarheid. Kijk ook zelf even in de kalender of op de gewenste datum de blokhut vrij is (begintijden zijn genoemd).

Beschikbaarheid

Verhuuraanvraag

Ons clubhuis is nog tot en met 31 augustus 2024 te huur! We hopen daarna toch echt te starten met onze sloop- en nieuwbouwplannen. Per 1 september 2024 is de locatie tot nader order niet te huur. Zie de agenda voor de beschikbaarheid.